Christiane Northrup: Samorealizacija vs. pomaganje drugima - biti "manji nego"


Poznata ginekologinja Christiane Northrup u svojoj knjizi Žensko tijelo, ženska mudrost analizira zbog čega ponekad imamo potrebu biti "manji od" i zašto se moramo othrvati tome porivu. 

...kako nam to diktira naše srce...
... Otkrila sam duboko uvjerenje da će se, ako uistinu razvijem svoj puni potencijal, oni koji su mi najbliži osjetiti ugroženima i zaostalima iza mene. Kao rezultat toga, osjećala sam se odgovornom da pomažem drugima da i oni postanu sve ono što su mogli postati, tako da se mogu kretati naprijed zajedno sa mnom. Ili, ponekad sam osjećala potrebu da sama budem "manja nego", tako da ne prijetim nikome...

... Ne možete ništa stvoriti za drugu osobu. Možete pružiti potporu. Na kraju, svaka od nas mora naučiti kako stvarati za sebe, tako da smo slobodne živjeti život kako nam to diktira naše srce. Ne možemo stvoriti novi svijet ako vjerujemo da moramo ostati mali i nedjelotvorni na bilo kojoj razini kako bi nas drugi voljeli ili da bi oni bili sigurni u našoj blizini...

Christiane Northrup: Žensko tijelo, ženska mudrost 


photo credit: mihhailov via photopin cc

0 comments:

Objavi komentar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More
Protected by Copyscape Duplicate Content Detection Tool